Alston Meafaigaluega

Tomai mo Pia & Uaina & Meainu
"Tekinolosi Black" o tekinolosi taulima, faaopoopo le nitrogen i le pia

"Tekinolosi Black" o tekinolosi taulima, faaopoopo le nitrogen i le pia

I lo tatou manatu masani, o le mafuaʻaga e mafai ai e le pia ona maua le foam ona e faʻaopoopoina le tele o le carbon dioxide, ae o le carbon dioxide e le na o le pau lea o le kesi e mafai ai ona faʻapupulaina pia.

I totonu o le gaosiga o pia, o le nitrogen e faʻafeiloaʻi e le gaosiga ona o ona uiga.Pe o le Jianli masani, poʻo le tele o fale pia i totonu o le Iunaite Setete, poʻo nisi o vaʻa Saina, e faʻaaogaina e le nitrogen le nitrogen e faʻatumu ai kesi.

faaopoopo le nitrogen ile pia1

1. Aisea e faaaoga ai le nitrogen?

O le nitrogen e tusa ma le 78.08% o le ea atoa.Talu ai o se kesi lemu ma e leai se lanu ma leai se tofo, e mafai ona tausia lelei le pia.Ona o le matua maualalo o le solubility o le nitrogen, o le nitrogen e mafai ona maua ai se siosiomaga maualuga maualuga i totonu o le pusa pia.I lalo o le gaioiga o le maualuga o le mamafa, tuʻu le pia e sasaa i totonu o le ipu e maua ai se aafiaga mataʻutia o le puaa.O se aafiaga faapitoa i fafo atu o le tofo.

O le kemisi o le Nitrogen e matua mautu, ma e mafai ona sili atu ona faʻasaoina le tofo o le pia lava ia, aʻo faʻamavae le carbon dioxide e fausia ai le carbonic acid, lea e faʻateleina ai le oona o le pia.

2. O le a le eseesega i le va o le nitrogen ma le carbon dioxide e tumu ai pia?

O le mea moni, o pia fa'atumuina pia ma pia e tumu i le carbon dioxide e matua'i 'ese'ese i foliga, ma e matua'i 'ese'ese i le tofo.O le mea sili ona manino o le eseesega i le va o le pulu.O le puaa pia e tumu i le nitrogen e mālūlū e pei o se ufi susu, ma e laiti ma malolosi ia pulu.E tusa lava pe uma ona sasaa le ipu, e magoto le puaa nai lo le alu aʻe.O le pulu pia ua tumu i le carbon dioxide e le gata i le lapopoa, o le fua e fai si talatala, ae matua manifinifi.

I tulaga o le tofo, o le nitrogen o le ai ai se lamolemole matagofie pe a uma ona faʻafesoʻotaʻi le pito o le laulaufaiva.I le taimi lava e tasi, e mafai ona e fiafia i le manogi mauoa ma tumau o le malt ma le pia;o le carbon dioxide e maua ai le manogi fou ma le malosi o le fasioti tagata, e pei o le pia ua oso i le fa'a'i.

3. E mafai e pia uma ona fa'atumu le nitrogen?

E le fetaui uma pia faiva e fa'atumu ai le nitrogen.E na'o se pia malosi e mafai ona fa'atino ai lona malosi moni.Mo Shitao, Potter, IPA, ma isi pia fa'atau oloa, fa'atasi ai ma le nitrogen e pei o le aisa i luga o le keke, o le a maua ai le tofo lelei ma foliga atoatoa.

Ae ui i lea, mo le pia mama e pei o Lag ma Pilson, o le faʻatumuina o le nitrogen e pei o le faʻaopoopoina o se gata.E le gata ina faigata ona faʻaalia se puaa maʻaleʻale e pei o veveti, ae o le a faʻamalamalamaina foi.

O le mea moni, pe o le nitrogen, carbon dioxide, poʻo isi kasa i le lumanaʻi, e atiina ae ma faʻatumu i pia.O i latou uma o le poto o tufuga ma tagata fiafia i suʻesuʻega faifaipea ma faʻataʻitaʻiga.

E pei ona taʻua e le inisinia tufuga a Glitz: "O le pia Nitrogen o se tuufaatasiga tele o le faasaienisi, faatufugaga ma le fatufatuaʻi."O taimi uma lava e matua'i mafaufauina ma fatufatua'i, e mafai ona tatou onana ma mafaufau pea i ai ma le fiafia mama.


Taimi meli: Mati-04-2023